Svarta Kattens Forum Forum Index Svarta Kattens Forum

FAQFAQ   SökSök   AnvändarlistaAnvändarlista   AnvändargrupperAnvändargrupper   RegistreraRegistrera 
 ProfilProfil   Logga in för att se dina privata meddelandenLogga in för att se dina privata meddelanden   Logga inLogga in 

Hantverkskväll på SvKH - Vilken dag passar dig bäst?
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Svarta Kattens Forum Forum Index -> Allmänt
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  

Vilken dag skulle du vilja att SvKHs hantverkskvällar förlades till? (Rösta bara om du verkligen vill och kan delta.)
Måndag
16%
 16%  [ 2 ]
Tisdag
41%
 41%  [ 5 ]
Onsdag
16%
 16%  [ 2 ]
Torsdag
0%
 0%  [ 0 ]
Fredag
25%
 25%  [ 3 ]
Totalt antal röster : 12

Författare Meddelande
badmax
Inventarie

Från: Svintrinda

InläggSkrivet: Sön Nov 30, 2008 11:30 am    Ämne: Citera

Wink Tack.

Mail: max_johansson@hotmail.com

Tel: 0733202343
Till överst på sidan
Visa användar profil Skicka privat meddelande Skicka email MSN Messenger
badmax
Inventarie

Från: Svintrinda

InläggSkrivet: Tor Jan 01, 2009 12:18 pm    Ämne: Citera

Så, hur blir det egentligen med det här hantverkskvällarna? Pågår fortfarande omröstningen? Om inte, vad blev resultatet?

Är helt enkelt ivrig att komma igång, ty plåtdjävulen rider mig Twisted Evil

Mail: max_johansson@hotmail.com

Tel: 0733202343
Till överst på sidan
Visa användar profil Skicka privat meddelande Skicka email MSN Messenger
Helena
Livebutiksägare

Från: Sundbyberg, Stockholm

InläggSkrivet: Tis Jan 20, 2009 11:58 pm    Ämne: Citera

OK, det ser ut att bli tisdagar.

Föutsättningarna är nu lite annorlunda; När C-F fick nys om den här idén var han snabb att återta de två privatägda symaskiner som han tidigare lånat ut till Svarta Katten och som Svarta Katten så sent som i somras betalat för renoveringen av. Den enda kvarvarande elektriska maskinen har motorn brunnit på och det är inte reparerbart, så den enda symaskin som finns att tillgå för närvarande är en Singer trampmaskin som endast syr raksöm. Jag har iofs ropat in en sicksack-tillsats till denna på Tradera, men inte fått den ännu. Någon ny symaskin kommer det inte att bli innan jag vet hur firmans budget för 2009 ser ut, vilket tidigast kommer att ske i början av mars, förmodligen senare.

Verkstan är i mycket god ordning (tack Emma! Very Happy ), men syrummet är tyvärr ett härke än så länge. När det blir ordning där finns det plats för 1-2 symaskiner om någon har med sig.

Jag kommer inte att själv hinna få ordning på syrummet till tisdag om en vecka, men om det är acceptabelt att inleda hantverkskvällarna med att hjälpa mig att röja där och flytta lite lådor kan vi köra ändå.

Åsikter?

/Helena

PS->Max: Inga plåtdjävlar i verkstan igen, tack. Du får exorcera bort dem i farstun. Wink
Visa användar profil Skicka privat meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Svarta Kattens Forum Forum Index -> Allmänt Alla tider är GMT + 1 Timme
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet