Svarta Kattens Forum Forum Index Svarta Kattens Forum

FAQFAQ   SökSök   AnvändarlistaAnvändarlista   AnvändargrupperAnvändargrupper   RegistreraRegistrera 
 ProfilProfil   Logga in för att se dina privata meddelandenLogga in för att se dina privata meddelanden   Logga inLogga in 

Högalver?

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Svarta Kattens Forum Forum Index -> Allmänt
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
*aqvila*
Besökare

InläggSkrivet: Tis Maj 05, 2009 11:04 pm    Ämne: Högalver? Citera

hej!

jag är intresserad av att få tag på en bra alvgrupp trevliga+fin utrustning

eg vill jag spela högalv, tips?
Deltog nu på EH 09 "vargatimmen" och pratade där med en hög-alvs-grupp vid namn Anar Ainur... kan någon en kontacktperson/mail/namn/bra länk

Ps om någon vet ett bra lajv nu i sommar med mkt skogs väsen inkl alver etc är tips uppskattat (och jag känner till ödesväv... vad är den allmänna uppfattningen om (7 Jul-12 Jul Besök i Brunnby eller de kallar oss urglar Värmdö, Stockholm)?
vad heter alvgruppen i krigshjärta?

hjärtligt tack på förhand hälsningar / Bella
Till överst på sidan
Visa användar profil Skicka privat meddelande MSN Messenger
RobertH
Besökare

InläggSkrivet: Ons Maj 06, 2009 1:26 pm    Ämne: Citera

Hej Bella!

Det var mig du talade med på Vargatimmen! Smile Jag såg ditt meddelande på alver.se men pga brandvägg kan jag inte besöka den sidan på arbetstid, men denna går bra. Smile

Vi kommer fortsätta åka som högalver på EH's Eleria-kampanj. Gruppen jag tillhör heter I Anar Ainur och vi bör blått och vitt som gruppfärg och våra högalvsvänner i Arda Fanelokeva bär vitt och lila.

Du är varmt välkommen att maila med mig på robert.u.hamberg@gmail.com om du vill veta mer om vår grupp och hur vi spelar som högalver.

Mvh
Robert
Till överst på sidan
Visa användar profil Skicka privat meddelande
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Svarta Kattens Forum Forum Index -> Allmänt Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet