Svarta Kattens Forum Forum Index Svarta Kattens Forum

FAQFAQ   SökSök   AnvändarlistaAnvändarlista   AnvändargrupperAnvändargrupper   RegistreraRegistrera 
 ProfilProfil   Logga in för att se dina privata meddelandenLogga in för att se dina privata meddelanden   Logga inLogga in 

Märkliga människor

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Svarta Kattens Forum Forum Index -> Allmänt
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Lasse C
Forumsfarfar

Från: Vänersborg

InläggSkrivet: Mån Sep 21, 2009 3:18 pm    Ämne: Märkliga människor Citera

Människor kan vara rätt förbryllande ibland.
I helgen ställde jag ut mina hantverk på en marknad och en av sakerna jag hade med på bordet var en piska jag nyligen gjort. Den var till salu (åldersgräns 18 år), men främst var den där som blickfång, för att få folk att stanna till och titta en gång extra på mina saker. (Det fungerade alldeles utmärkt, för övrigt)

Dock finns det en del människor där man funderar över hur de tänker – eller ens om de tänker! En sådan dök upp under marknaden. En rätt ordinär man i trettioårsåldern med fru/sambo och en dotter på uppskattningsvis 5-6 år.

Dialogen blev som följer:
B (besökare): Smäller den där piskan?
L (jag): Ja, givetvis! Den är konstruerad och tillverkad i det syftet!
B: Kan du visa?
L: Nej, inte här.
B: Varför då?
L: Det där är en 260 cm lång oxpiska som är förtyngd med blyhagel och det finns en hel del folk här...
B (som inte visar några som helst tecken till att egentligen ha begripit något): *paus* Jaha. *besviken axelryckning och går iväg*

Alltså, en del människor… Rolling Eyes

Lasse C
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Svarta Kattens Forum Forum Index -> Allmänt Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet